reklama

Z kopca Koliby až po Americké námestie

Zvláštne je, že my Slováci asi máme radi, keď sa bloguje o politike. Môj posledný blog o zdravotníctve, a teda o jednom z posledných „politických hitov“ na Slovensku, ma vyniesol do „novinárskeho neba“. Žartujem. No tak som o tej politike začala uvažovať. Kde všade môžeme hovoriť o politike ? Môj profesor firemnej kultúry hovoril, že každá skupina má vlastnú politiku, stratégiu, dohovor o spolupráci. Ako však definujeme politiku v tak malej skupine akou je dvojica ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Aby sme nezabudli, aj známe osobnosti už dávno tvoriace dvojice, sa do politiky radi miešajú. Najmä prihliadnuc na posledné fotky stretnutia Rhytmusa (muža, čo v sebe objavil niečo nové – čuj posledný album) a speváčky Tiny s bývalým premiérom, Róbertom Ficom. Túlili sa k sebe ako hrdličky.

Ja som na jednu dvojicu hrdličiek narazila na dnešnej prechádzke. Vracala som sa z Koliby hneď ráno. Nevšimla som si, kde je zastávka idúca opačným smerom, a tak som si povedala, že sa prejdem.

Pomaly vyšlo Slnko. Zastávka od Jeséniovej nedohľadne a ja som sa stále pýtala, koľko takto príjemne letných dní v polovici decembra nám prinesie globálne otepľovanie. Prešla som okolo Slovenského rozhlasu a tam sa pred budovou STU držal za ruku jeden pár. Dvojica, čo nepotrebovala tretieho. Jedine ak pozorovateľa. Nachvíľu som spomalila tú rýchlu vychádzkovú chôdzu, ktorú som nabrala cestou z Koliby a pozorovala ich. Došlo mi, že som sama.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som ja naposledy bola súčasťou nejakej dvojice, bola to láska bez sexu. A viete, ako to chodí – sex bez lásky, láska bez sexu – všetko je to určené k zániku po prvej prebdenej noci. Tak prídete k tomu, kde ste urobili chybu. Aký politický ťah ste zvolili, aby ste privolali muža k svojej volebnej urne ?

Nemám poňatia. V duchu som si to opakovala a pokračovala na Americké námestie. Keby nám aspoň to námestie zaručovalo, že sa vstupom na jeho územie dostaneme na chvíľu do amerického filmu. Tam to končí happy – endom. Takto som skončila opäť na Gajovej ulici.

Miroslava Roháčová

Miroslava Roháčová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracovala som od 16, aby som sa raz stala milionárkou, teraz sa bojím pracovať, aby som neplatila milionársku daň. Ani z voza, ani na koč. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu