reklama

Nultý priestor – dobrý priestor

Už mi ľudia pár krát povedali, že viem krásne písať, aj keby to malo byť o ničom. Tento krát vás ale sklamem, drahí obdivovatelia. Tento krát idem písať o niečom. O niečom, čo ma naozaj hnevá. A to fakt, že náš priestor, ktorý som si naozaj obľúbila, sa stane priestorom, kde nás nezisková organizácia Cylinder ide učiť čarovať, na čele s p. Alexandrom Geričom. Vitajte v slovenskom cirkuse.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Je to asi naozaj dobrý kúzelník. V minulosti tak vystupoval a namiesto toho, aby stále pokračoval v otrepanom triku so zajacom, čo sa skryl do cylindra, p. Gerič na počkanie vykúzlil neziskovú organizáciu Cylinder. A do nášho povedomia sa dostala presne päť dní predtým, ako sa mala stretnúť odborná komisia, ktorá by A4 predĺžila zmluvu v priestoroch Domu kultúry v Bratislave.

Čo na tom, že to bolo jedno dobré centrum, kde bolo aj v piatok večer plno. Čo na tom, že to bolo jedno z mála miest, kde ste si mohli odbehnúť za kultúrou, za dobrým filmom, prednáškou. Kde ste si odbehli na dobré divadelné predstavenie, kde sme dokázali diskutovať, a kde som si rada v tie samotné večery odbehla v teplákoch a dioptriách.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nuž za nami je ďalšie predstavenie slovenského cirkusu. Nehovoriac o vyjadrení Mareka Adamova, kde si môžete prečítať pikantnosti z komisie, ktorej bol, asi môžeme povedať bohužiaľ, súčasťou. A fakt, že to koluje internetom a sociálnymi sieťami je len dôkazom toho, koľko ľudí to zaujíma a majú potrebu to riešiť.

Dôvod je jasný – nultý priestor bol dobrým priestorom. A opäť nejaký pajác s Cylindrom nám z neho vykúzli niečo, na čo sa nikto nebude mať chuť pozerať.

Miroslava Roháčová

Miroslava Roháčová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracovala som od 16, aby som sa raz stala milionárkou, teraz sa bojím pracovať, aby som neplatila milionársku daň. Ani z voza, ani na koč. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu