reklama

Vyššia moc na miestach predajných

Chodím do jednej predajne už niekoľko mesiacov, pretože tá predtým mi pripadala ako semenisko zázrakov. V tejto novej vždy vyriešili môj problém, ktorý sa na inej predajni zdal neriešiteľný. No dnes som mala pocit, že som opäť vkročila do zlých dverí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už od roku 1998 som klientom jedného a toho istého operátora. Odkedy som sa presťahovala do centra Bratislavy, chodila som do dvoch predajní. Najprv do jednej, ktorú tak, ako asi jednu z 5 predajní nazývajú centrála. Tam sme sa však začali vzájomne nenávidieť po tom, čo mi naúčtovali prevolané minúty do zahraničia vo výške cca. 20€. Nechcela som sa k tomu vracať, aby som vás neunudila, pretože je mi jasné, že každý z vás si na predajniach operátov zažil svoje a nebyť toho, že nie všetci sa poznáme, napísali by sme o tom dobrý bestseller. Avšak, nepomôžem si.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každý mesiac volám do zahraničia. Česko, niekedy Anglicko. Ako sa mi kamaráti z Grécka presunuli do Anglicka a z Anglicka do Prahy, tak je Česko najčastejšie vytáčanou destináciou. Občas sa podarí nejaké to Rakúsko. A občas vycestujem i ja.

V mojom živote však nastal mesiac cestovného sucha. Nikde som nebola. S nikým som nevolala. A čo sa nestalo? Na ďalší mesiac mi príde faktúra, kde som nad rámec do zahraničia prevolala XY minút za vyššie spomenutú sumu pri sadzbe 0,06 € / minútu. Myslela som si, že tak, ako sa to občas stáva, je to z minulej faktúry, čo som nezaplatila včas. Ale ja som ju včas zaplatila. Takže logicky sa mi nemalo čo napočítať! No opäť udrela vyššia moc a v mojom prípade nastalo pátranie. 
Prišla som teda do predajne. Zistiť, ako sa veci majú. Požiadala som o výpis, ktorý mi nemohli vystaviť. Nadarmo chodíte na centrálu. Za to sa platí a čaká, lebo nikto na slovenských predajniach nemá prístup k číslam, na ktoré ste minulý mesiac volali.
Hovorí sa, že na dobré sa čaká dlho. Tak som si počkala. Operátor vyvrátil môj optimizmus. Výsledok faktúry – nevolala som do zahraničia, nikde som nevycestovala za celé fakturačné obdobie. 
Aby som však neplatila pokutu za to, čo som neprevolala, musela som zaplatiť faktúru za navolané minúty, ktoré som prevolala len akože. Chápete, nie ?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak som to zaplatila aj s tými 20€, spísala reklamáciu a čakala na zázrak. Po mesiaci čakania na Godota, Godot nedorazil. Kto by to bol povedal. Tak som sa k svojim obľúbencom vybrala znova. Reklamácia stále nebola uznaná. Normálne viete, že máte dať akejkoľvek birokracii aspoň 3 týždne na spracovanie, prezistenie, prepočítanie, odpovedanie a sklamanie, ale 4 – 5 týždňov je už príliš veľa.
Neboli nadšení mojou návštevou. Už sa po sebe pozerali, keď som prišla, čo je znakom toho, že si vás pamätajú. A ak si vás pamätajú na mieste, kde sa premelie dennodenne stovky, možno tisíce ľudí, ste "obľúbeným zákazníkom". Ja to poznám, verte mi! 
"Vedela som, že to bude ťažké, ale musím vydržať!", hecovala som sa v duchu. A v tom som sa dostala k presne tomu istému predajcovi, ako minule. Dievča sa určite potilo hneď, ako ma videlo kráčať po ulici.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Povedala som jej, že ma to mrzí, že som znova pri nej. Ale, bohužiaľ, komu sa mám zdôveriť?
A v tom mi to došlo – vyššia moc! Nebudem ju toľko trápiť, keď predajcovia na predajniach našich operátorov málokedy niečo zmôžu. A to hovorím vo všetkej úcte.
Zavolala som si teda vedúceho predajne. Najprv tam nebol, ale zrazu prišiel. Je to predsa vyššia moc. A moje peniaze? Najprv na faktúre boli, o niečo neskôr som dostala 20 € späť. Zázrak? Nie, predsa vyššia moc!

Medzitým som si našla inú predajňu, s ktorou som však bola maximálne spokojná. A vlastne stále som. Až na to, že dnes vyššia moc opäť zaúradovala.
Ja som prišla do predajne s otázkou prečo mi nefunguje "táto" SIM karta. A odchádzala som s otázkou "Kde som len dala tú tretiu SIM kartu, keď mám len dve čísla?" Opäť zázrak? Nie. Tentokrát na 100% vyššia moc.

Miroslava Roháčová

Miroslava Roháčová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracovala som od 16, aby som sa raz stala milionárkou, teraz sa bojím pracovať, aby som neplatila milionársku daň. Ani z voza, ani na koč. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu