reklama

„Homofóbia je choroba“

Tak a máme po ďalšom Gay Pride. Tak, ako aj po účasti na proteste Gorila, nechala som si priestor na premyslenie. Toho, čo som videla, čo som počula a zároveň i toho, čo už nechcem vidieť a nechcem počuť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Atmosféra bola príjemná až na to, že toľko skupín odporcov som myslím že na prvom pochode nevidela a z rozprávania každoročne zúčastnených som pochopila, že ani minulý rok sa nestretli v takom hojnom počte. Tak ako tak – bola som svedkom svadby dvoch homosexuálnych párov a jedného heterosexuálneho. Taktiež som mala možnosť vidieť dosť veľké množstvo heterosexuálnych párov vo veku našich starých otcov a mám stojacich a počúvajúcich, jeden taktiež postarší pár držiaci dúhovú vlajku, malého brata svojej lesbickej sestry držiaci transparent „Homofóbia je choroba“.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stretla som tam svojich priateľov, ktorí sú homosexuálne orientovaní a som ešte radšej tomu, že tam boli i tí, ktorí homosexuálne orientovaní nie sú.

Videla som prichádzať ľudí z malých miest a dedín a ich výraz, keď sa konečne mohli porozprávať o tom, kým skutočne sú. Rodičov svojich homosexuálnych dcér a synov a deti, ktoré majú homosexuálnych rodičov.

Áno, príjemným by bolo, keby sa žiadny pochod za práva či už homosexuálov alebo kohokoľvek iného, diať nikdy nemusel. Nie som si však istá či tak skoro budeme svedkami takto tolerantnej spoločnosti.

Rovnako, ako si nie som istá či raz pochopím alebo či raz nájdu pochopenie tí, ktorí si znechutení z výrokov a tieto:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Nakoniec, keby bola homosexualita skutočne vrodená, neboli by známe prípady STOVIEK bývalých gayov a lesbičiek, ktorý dokázali zmeniť svoju orientáciu a dnes žijú v heterosexuálnom manželstve. A tých zaznamenaných prípadov sú naozaj stovky.“

„WHO by mala rovnako ako varuje pred obezitou, fajčením, kŕmením detí umelou výživou namiesto dojčenia varovať aj pre homosexuálnym životným štýlom.“

„Je smutné, že napriek uvedeným skutočnostiam, sú psychológovia a psychiatri ktorí chcú homosexuálom pomôcť zmeniť sexuálnu orientáciu označovaní za neprofesiálnych. Ak homosexuáli nechcú odbornú pomoc, nikto im ju nenanucujte, ale prestaňte zabraňovať vyhľadať pomoc tým, ktorí by ju chceli. A nie je dobré ani demokratické ututlávať fakt, že stovkám ľudí sa podarilo zmeniť svoju orientáciu.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Prosím vás, prestaňte napádať ľudí, ktorí chcú homosexuálov liečiť z nenávisti, pretože opak je pravdou. Potom by sme mohli povedať, že ľudia, ktorí varujú pred rizikom obezity, alebo fajčenia, nenávidia týchto ľudí.“

„Európe je údajne sloboda slova a každý si môže povedať, čo len chce, avšak málokto si môže dovoliť, že jediná prirodzená orientácia je heterosexuálna. Homosexuáli sa tak stali privilegovanou vrstvou spoločnosti a ten kto ich životný štýl kritizuje sa pohybuje na hrane zákona. Mne to pripomína časy, keď si nikto nemohol dovoliť kritizovať komunistickú stranu.“

„Nech už sú príčiny homosexuality akékoľvek, podstatné je, že týmto ľuďom sa dá pomôcť.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak, milá autorka týchto výrokov, z mne dostupných zdrojov a z postojov lesbičiek a gayov, ktorých poznám, chcem ťa len upokojiť, aby si sa prestala trápiť a báť sa o homosexuálov. Oni pomoc nepotrebujú. Nakoniec i ďalší pochod si zvládli zorganizovať sami. Tak, ako si oni sami bez pomoci psychiatrov, psychológov a teba dokážu zorganizovať život. Radovať sa zo svojej zdravie preukazujúcej zdravotnej karty, z podpory svojich rodičov, priateľov a iných príbuzných či radovať sa z bežných krásnych dní. Oni ich vďaka niektorým ľuďom totiž až toľko nemajú.

Pre ostatných - len som chcela povedať, že vidíme sa o rok.

Zdroj: http://protestantka.blog.pravda.sk/2012/05/21/je-homosexualita-vrodena/

Miroslava Roháčová

Miroslava Roháčová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracovala som od 16, aby som sa raz stala milionárkou, teraz sa bojím pracovať, aby som neplatila milionársku daň. Ani z voza, ani na koč. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu