reklama

Kríza

Prechádzala som Námestím SNP. Miestom, kde sme pred niekoľkými rokmi a tiež pred niekoľkými mesiacmi protestovali proti svetu, v ktorom žijeme. Kríza sa nás valí z médií, každého článku v novinách, webu i televíznych novín. I keď vieme, že v skutočnosti neexistuje a je len dokonalou hrou tých, čo na nás majú dosah a využívajú svoju moc, jej pomyselná hranica sa nám dostáva pod kožu. Depresiu a zúfalstvo pociťujeme stále viac a viac. Z toho, čo nám svet ponúka ako dokonalé a z toho, že si uvedomujeme, že nedokážeme splniť jeho požiadavky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Tým námestím som prechádzala pred deviatou ráno. Unavená, naberala som pomaly energiu, aby som prežila deň v práci. Narušený pohľad na spoločnosť mal každý na ľavej strane. Na pravo v diaľke stál predavač Notabene a demotivovaný ľudskou ľahostajnosťou, potichu žobral svoju denný zárobok. Na ľavo sa držali tí, čo prichádzali od priechodu a nechceli prispieť. Akoby sa tá ľavica odrážala i na tomto revolúciou nasiaknutom mieste. Na pravo kráčali tí, čo ho chceli motivovať, aby tam ostal stáť i v nasledujúcich hodinách. Zmätená z toho ktorej strany sa mám pridržiavať, podvedome kráčala som vpravo. Predavača som tesne minula. Videl mi do očí tak dobre, že ja som sa nedokázala pozrieť do tých jeho. Na priechode k smerom ku Kamennému námestiu, kde sme sa však denne do očí pozerali tým na druhej strane, z dôvodu šetrenia vypli semafór. Nechali nás vybrať si. Nikto vám už nepomáha prejsť na druhú stranu. Akoby všetci tí, čo sa rozhodli kráčať sami, nedokázali sa viac pozrieť ľuďom do očí. Dali sme teda na inštinkt a bojazlivo dostali sme sa na druhú stranu ľavice.

Miroslava Roháčová

Miroslava Roháčová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracovala som od 16, aby som sa raz stala milionárkou, teraz sa bojím pracovať, aby som neplatila milionársku daň. Ani z voza, ani na koč. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu