reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslava Roháčová

Miroslava Roháčová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracovala som od 16, aby som sa raz stala milionárkou, teraz sa bojím pracovať, aby som neplatila milionársku daň. Ani z voza, ani na koč. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Otvorený list Poštovej banke

Miroslava Roháčová

Otvorený list Poštovej banke

Keďže je v poslednom čase veľmi módne písať otvorené listy, a to najmä inštitúciám, čo vám na ne neposkytnú odpoveď, rozhodla som po krátkom uvažovaní, že aj ja budem veľmi módna a priložím ruku k dielu. Milá Poštová banka, ...

  • 30. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 610x
  • 6
Kríza

Miroslava Roháčová

Kríza

Prechádzala som Námestím SNP. Miestom, kde sme pred niekoľkými rokmi a tiež pred niekoľkými mesiacmi protestovali proti svetu, v ktorom žijeme. Kríza sa nás valí z médií, každého článku v novinách, webu i televíznych novín. I keď vieme, že v skutočnosti neexistuje a je len dokonalou hrou tých, čo na nás majú dosah a využívajú svoju moc, jej pomyselná hranica sa nám dostáva pod kožu. Depresiu a zúfalstvo pociťujeme stále viac a viac. Z toho, čo nám svet ponúka ako dokonalé a z toho, že si uvedomujeme, že nedokážeme splniť jeho požiadavky.

  • 22. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 291x
  • 2
„Homofóbia je choroba“

Miroslava Roháčová

„Homofóbia je choroba“

Tak a máme po ďalšom Gay Pride. Tak, ako aj po účasti na proteste Gorila, nechala som si priestor na premyslenie. Toho, čo som videla, čo som počula a zároveň i toho, čo už nechcem vidieť a nechcem počuť.

  • 10. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 892x
  • 4
Homosexualita je žiadna hrozba!

Miroslava Roháčová

Homosexualita je žiadna hrozba!

Tak a máme to tu zas. Opäť niekoľko dní pred tým, ako sa má uskutočniť ďalší Gay Pride v uliciach Bratislavy, vynárajú sa po rôznych stránkach a na internete články, ktoré nás heterosexuálov, čo akceptujeme, majú prinútiť zamyslieť sa a homosexuálov majú prinútiť asi sa rovno preorientovať.

  • 30. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 503x
  • 62
Hľadáte si prácu ?

Miroslava Roháčová

Hľadáte si prácu ?

Hovorí sa, že hľadať prácu na Slovensku, je ťažké. Ale rovnako sa hovorí, že hľadať prácu v Bratislave, je niekedy v porovnaní s inými metropolami nemožné.

  • 17. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 431x
  • 8
reklama
Vyššia moc na miestach predajných

Miroslava Roháčová

Vyššia moc na miestach predajných

Chodím do jednej predajne už niekoľko mesiacov, pretože tá predtým mi pripadala ako semenisko zázrakov. V tejto novej vždy vyriešili môj problém, ktorý sa na inej predajni zdal neriešiteľný. No dnes som mala pocit, že som opäť vkročila do zlých dverí.

  • 17. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 977x
  • 0
Možno neskoro, ale predsa !

Miroslava Roháčová

Možno neskoro, ale predsa !

Tak a je tu pokračovanie. Bezprostredné, o dva dni „opozdené“ pocity z protestu ! Včera som s priateľmi hrala šarády a tzv. „fľašu“. Šarády overili naše schopnosti v oblasti neverbálnej komunikácie, „fľaša“ naše znalosti z predstavivosti. A aby sme sa vyhli výmene telesných tekutín, hrali sme ju na pravdu a lož.

  • 12. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 847x
  • 2
O proteste. Však o čom inom ?!

Miroslava Roháčová

O proteste. Však o čom inom ?!

Včera som sa vrátila z protestu a chcela som písať. Zmrzli mi však ruky. Tak píšem dnes. Dobre som sa na to vyspala a uvažovala som nad tým, čo napíšem. Keď sa protestujúci pohýnali smerom k Prezidentskému palácu, pohla som sa s nimi a v jednom momente ma ovládol pocit, že už kráčať ďalej nemusím. Vrátila som sa teda domov. A ako som pomaly odmŕzala, tak som si spomenula na toto.

  • 4. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 888x
  • 11
Prečo sme demonštrovali siedmi alebo ako to už na Slovensku býva

Miroslava Roháčová

Prečo sme demonštrovali siedmi alebo ako to už na Slovensku býva

Hovorí sa, že aj keby sa malo iba isté percento postaviť za dobrú vec, stálo to za to. Tak teda presné jedno percento zo 700 pozvaných na demonštráciu „Vráťte nám Lampu !“ sa zúčastnilo.

  • 13. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 401x
  • 46
Darwin mal asi pravdu !

Miroslava Roháčová

Darwin mal asi pravdu !

V živote občas nastane situácia, kedy sa človek modlí, aj keď nie je veriaci. Keď si povie : „Bože, prečo ?“, aj keď o kresťanstve nemá ani poňatia. Viera a to v čokoľvek a v kohokoľvek je dôležitá. Napriek tomu sa však stále prikláňam k názoru, že ľudia nie sú v mnohom od zvierat odlišní, lebo z nich pochádzajú.

  • 8. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 330x
  • 9
reklama
Nultý priestor – dobrý priestor

Miroslava Roháčová

Nultý priestor – dobrý priestor

Už mi ľudia pár krát povedali, že viem krásne písať, aj keby to malo byť o ničom. Tento krát vás ale sklamem, drahí obdivovatelia. Tento krát idem písať o niečom. O niečom, čo ma naozaj hnevá. A to fakt, že náš priestor, ktorý som si naozaj obľúbila, sa stane priestorom, kde nás nezisková organizácia Cylinder ide učiť čarovať, na čele s p. Alexandrom Geričom. Vitajte v slovenskom cirkuse.

  • 14. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 552x
  • 2
Už aj ja som ho stretla

Miroslava Roháčová

Už aj ja som ho stretla

Už aj ja som ho stretla. Svojho mormona. Zabočila som z Obchodnej k Námestiu SNP a pred dvojposchodovou talianskou značkou ma zastavil muž s tvárou chlapca, z ktorého som nedokázala spustiť oči, od kedy som zabočila. Ak to bol mormonský ťah, tak potom musím uznať, že vedia ako na to. Zbalil ma na prvý krát. Môj „starší mormon Stansfield.“

  • 14. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 131x
  • 0
Z kopca Koliby až po Americké námestie

Miroslava Roháčová

Z kopca Koliby až po Americké námestie

Zvláštne je, že my Slováci asi máme radi, keď sa bloguje o politike. Môj posledný blog o zdravotníctve, a teda o jednom z posledných „politických hitov“ na Slovensku, ma vyniesol do „novinárskeho neba“. Žartujem. No tak som o tej politike začala uvažovať. Kde všade môžeme hovoriť o politike ? Môj profesor firemnej kultúry hovoril, že každá skupina má vlastnú politiku, stratégiu, dohovor o spolupráci. Ako však definujeme politiku v tak malej skupine akou je dvojica ?

  • 13. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 720x
  • 14
Milí pacienti – je mi vás ľúto !

Miroslava Roháčová

Milí pacienti – je mi vás ľúto !

Dnes vám neponúkam svoj článok, ale s radosťou zdieľam túto myšlienku. Viem, že sme sa toho už o lekároch napočúvali dosť. Ale keď je to potrebné, tak je to nutné ! MuDr. Peter Abelovsky je lekár, ktorý je dosť odvážny na to, aby ešte používal svoj titul, ktorý si na konci štúdia obhájil červeným diplomom. Priznám sa, že ako lekára ho nemôžem hodnotiť. Sama som v jeho ordinácii nikdy nebola ako pacient. Ak je však každý lekár takým človekom, akým je práve on, tak mám potom ku všetkým ešte väčšiu úctu, akú som mala doteraz. Hovoria o ňom ako o odborníkovi, ktorý vám vždy na 100% pomôže. Tak som to o ňom aspoň počula. Ja ho poznám ako človeka. A tých sto percent je mu možno aj málo.

  • 2. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 892x
  • 18
Ženy s monoklom

Miroslava Roháčová

Ženy s monoklom

Pripomínanie dôležitých tém akou je i násilie na ženách na internete, počas diskusií či už verejných alebo súkromných, v televízii a inými spôsobmi, je zbytočné ! Spomínam si, že dakedy dávno reklama na násilie na ženách a deťoch bola opakovaná častejšie ako reklamné breaky na Markíze a to už je čo povedať. Nemalo to však zjavne žiadny účinok !

  • 22. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 496x
  • 10
reklama
Ako Slovensko zabíja moje podnikanie

Miroslava Roháčová

Ako Slovensko zabíja moje podnikanie

Že prečo som sa tak dlho neozvala ? Lebo som pracovala. A na čom som tak úpenlivo pracovala ? Rozhodla som sa, že by som začala podnikať !

  • 8. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 924x
  • 13
Som všetko len nie tradičná žena

Miroslava Roháčová

Som všetko len nie tradičná žena

Pozrela som si niečo, čo mnohí nazývajú americkým brakom. Sex v meste 2. Ženy to milujú. Prečo by aj nie ? Nie je to vlastne to, čo by sme my všetky chceli ? Keď však všetky chceme to isté, obliekame si to isté, kde je hranica, ktorá nás odlišuje ,...

  • 25. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 018x
  • 10
Orava – pánu Bohu za chrbtom

Miroslava Roháčová

Orava – pánu Bohu za chrbtom

Boli ste už niekedy na mieste, kde ste mali pocit, že cesta trvá nekonečne dlho ? Kde ste mali pocit, že nič vzdialenejšie od rovníka na tejto zemeguli nenájdete ? Nechcem pôsobiť ako človek, ktorý nič okrem okruhu 20 km od svojho rodného mesta nepozná, ale dostala som sa na hranice Slovenska a zároveň som sa ocitla v situácii, že som za hranicami tohto sveta. Bola som na Orave.

  • 21. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 881x
  • 1
Zatmenie

Miroslava Roháčová

Zatmenie

Dnes o 21:09 nastalo zatmenie Mesiaca. V novinách, tých internetových i starých, dobrých printových vydaniach, v televízii i v statusoch na sociálnych sieťach ľudia oznamovali tento prichádzajúci jav. Keďže ja nevidím nič iné, ako to, čo sa okolo mňa deje - veď tak funguje dnešná spoločnosť - prinášam správy o tom, čo to spôsobilo v dohľade mojich očí. V mojom okolí, ktoré je mojou alfou a omegou.

  • 16. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 303x
  • 2
Poďme sa uzmieriť, vo vojne každý prehráva

Miroslava Roháčová

Poďme sa uzmieriť, vo vojne každý prehráva

Je to tak ? Veď potom by vojny, ktoré viedol Alexander neboli k ničomu. A čo vojny, ktoré viedol Napoleon ? Asi by sme ho poriadne sklamali touto myšlienkou. A čo tí dvaja, ktorí spolu stále bojujú ? Vyhrá vôbec niektorí z nich ? A keď vyhrá, tak si kladiem najzákladnejšiu otázku – čo vyhrá ?

  • 8. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 945x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu